سینا سعیدیان به تحلیل و بررسی عوامل موفقیت یک فیلم و چگونگی روند اکران فیلم سینمایی «شنل» تا به امروز پرداخت.

سینا سعیدیان مجری طرح، مدیر تولید و تهیه‌کننده سینما درباره چگونگی اکران فیلم سینمایی «شنل» طی نمایش یک هفته‌ای آن در سینماها به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تبلیغ گسترده در هفته اول اکران در جذب مخاطب تأثیر بالایی دارد و هم اکنون به دنبال راهکارهای جدیدی برای تبلیغات بیشتر و بهتر هستیم تا بتوانیم این فیلم را به درستی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: البته «شنل» تا به حال و طبق آماری که وجود دارد بیشترین رضایت مخاطب را داشته که امیدوارم با تبلیغات گسترده‌تر در گیشه نیز بیشتر موفق باشد.

سعیدیان در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به فصل اکران «شنل» رضایت دارند، عنوان کرد: این فیلم در فصل بدی اکران نشده و در کل معتقدم فیلمی که بخواهد بفروشد، می‌فروشد چه بسیار فیلم‌هایی که نزدیک به برگزاری جشنواره فیلم فجر، در ماه محرم، صفر یا ماه رمضان اکران شده‌اند و در فروش موفق بودند.

وی تصریح کرد: زمانی که تبلیغ مناسب و گسترده،کیفیت خوب فیلم و... در قالب یک پکیج باشد و از همه مهم‌تر تعامل و همیاری کل عوامل نیز در کنار آن قرار بگیرد قطعا هر فیلمی با اکران موفق روبرو خواهد شد.

سعیدیان خاطرنشان کرد: اگر به اکران مردمی فیلم‌ها به عنوان یکی از عوامل موفقیت فیلم در گیشه نگاه کنید خواهید دید اثری که بازیگران آن همراه‌تر بودند به خروجی بهتری رسیده است.

گفتنی است؛ باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدى حسینی‌نیا، رضا احمدى، با حضور مسعود فروتن، فهيمه رحیم‌نیا و بابك انصاری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شایان ذکر است؛ «شنل» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی حسین کندری در سینماهای کشور در حال اکران است.

 

انتهای پیام/

تازه‌ترین اخبار از وضعیت اکران فیلم سینمایی شنل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار