امام جمعه ایرانشهر تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران را نشانگر دشمنی این کشور با جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: ملت ما هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداشته و نخواهند داشت.

ملت ما هیچگاه به آمریکا اعتماد نداشته و نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر درخطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر بااشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: امام راحل فرمودند: رهبر ما آن نوجوانی است که به خود نارنجک می‌بندد و به زیر تانک دشمن می‌رود و آن را منفجر می‌کند وبه درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

وی با تبریک پیروزی‌های نیرو‌های بسیج مردمی عراق در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام اظهار داشت: تا زمانی که تفکر و اندیشه بسیجی در جامعه حاکم باشد کشور از تمامی تهدید‌ها و ترفند‌های دشمنان در امان خواهد بود.

وی همچنین به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا و سایر دشمنان ما بدانند که ملت پویا و زنده ایران با داشتن ولایت فقیه و نیرو‌های توانمند مسلح در مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه هیچ گونه تجاوزی به ایران اسلامی را نمی‌دهند.

امام جمعه ایرانشهر از بالا بردن نرخ بلیت برای مسافران اربعین حسینی انتقاد کرد و گفت: باید مسئولان از این افزایش قیمت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار