مانور تیم بهداشت و درمان اضطرار و کاروان سلامت در روستای بیشه بنه شهرستان بهشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:: با توجه به حادثه خیزی استان و لزوم آمادگی در برابر حوادث و سوانح و نیز به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به هم استانی‌ها در مناطق محروم، با همکاری تیم بهداشت و درمان اضطرار جمعیت بهشهر و جمعی از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در حوزه‌های مختلف، مانور بهداشت و درمان اضطرار و کاروان سلامت هلال احمر مازندران در روستای بیشه بنه بخش یانه سر شهرستان بهشهر انجام شد.

وی افزود: مانور بهداشت و درمان اضطرار در ٥ بخش، خدمات سرپایی، بهداشت مادر و کودک، بهداشت روان، بهداشت محیط و تغذیه با حضور یک تیم ١٨ نفره بهداشت و درمان اضطرار (BHCU) از شهرستان بهشهر و با هدف تمرین و افزایش آمادگی برای این تیم برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:: در بخش کاروان سلامت، با همکاری سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی مازندران و پشتیبانی و تامین داروی رایگان از سوی هلال احمر استان اینکار انجام شد.

اکبری با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ٥٠٠ ویزیت برای اهالی این منطقه انجام شد، افزود: پزشکان و پیراپزشکان حاضر را متخصص داخلی، ارتوپد، أطفال، جراح عمومی، تغذیه، قلب و عروق، زنان و زایمان، چشم، جراح مغز و اعصاب، دندانپزشک، روانشناس پزشک عمومی، پرستار، ماما تشکیل دادند.

وی گفت: در هفت ماه گذشته نیز با همکاری سازمان مردم نهاد خیریه مازندران سه کاروان سلامت به شهر کیاسر و روستا‌های آقمشهد و سنگده اعزام شد که با استقبال گسترده ساکنان منطقه همراه بوده است.

 

مانوری برای سلامتی مردم بهشهر +تصاویر

 

مانوری برای سلامتی مردم بهشهر +تصاویر

 

مانوری برای سلامتی مردم بهشهر +تصاویر

انتهای پیام/آ

کاروان سلامت در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.