نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سد کمندان ازنا نیمه نخست سال ۹۷ آبگیری و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجیدکیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار داشت: استاندار لرستان نخستین سفر شهرستانی خود را به شهرستان ازنا اختصاص داد تا از طرح ها بازدید کند تصمیمات خوبی نیز برای این شهرستان گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سد کمندان در نیمه نخست سال ۹۷ آبگیری و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: شرکت فولاد ازنا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جاده ازنا و شازند با پیگیری‌هایی وزیر راه شهرسازی و سخنگو دولت ۱۸ کیلومتر آن تا مومن آباد زیر بار ترافیکی می‌رود و قطعه سوم نیز تکمیل می‌شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

سید موسی خادمی استاندار لرستان  گفت: امروز از طرح جاده ازنا - اراک که یکی از مهم‌ترین طرح های شهرستان ازنا است بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه در جاده ازنا – اراک تصادفات زیادی رخ‌داده است، تصریح کرد: ۱۸ کیلومتر این جاده در محدوده ازنا است که شش کیلومتر شروع شده است و ۱۰ کیلومتر آن نیز به مناقصه گذاشته می‌شود و این جاده درازنا به چهار بانده تبدیل می‌شود.

استاندار لرستان در بازدید از سد کمندان ازنا نیز عنوان کرد: سد کمندان وظیفه اصلی تأمین آب شرب ازنا و الیگودرز و چهار هزار ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی را دارد که حدود هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، کارگران این طرح دو شیفته کار می‌کنند و برای این طرح تأمین اعتبار داریم.

وی بیان کرد: با تکمیل کارخانه فولاد ازنا ۱۰۰۰ شغل در ازنا ایجاد می‌شود.

خادمی اظهار داشت: کارخانه فولاد ازنا با تولید هزار ۲۰۰ تن می‌تواند برای هزار نفر اشتغال ایجاد کند و تحول عظیمی در صنعت فولاد استان ایجاد کند.

وی برطرف کردن مشکل آب ازنا را در گرو افتتاح تصفیه‌خانه این شهرستان دانست و افزود: در تأمین آب شرب ازنا مشکلاتی وجود دارد که از یک چشمه تأمین می‌شود و با افتتاح این تصفیه‌خانه آب سالم را به مردم ازنا عرضه می‌کنم.

انتهای پیام/م

سد کمندان ازنا سال ۹۷ آبگیری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.