استاندار همدان گفت:برخی از بانک‌های استان از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نمی کنند.

چرا بانک‌های استان همدان از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نمی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در بازدید از مدیریت امور شعب بانک صادرات استان با اشاره به اینکه از دل تسهیلات پرداختی بانک‌ها اشتغال بیرون می‌آید افزود: نباید پول مردم در بانک‌ها یا نزد تسهیلات گیرنده بلوکه شود.

وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم از استان‌هایی باشیم که نتوانیم سهمیه خود را جذب کنیم و از این فرصت استفاده نکرده باشیم، ادامه داد: بانک‌ها از منابع داخلی پرداخت‌های خوبی داشته‌اند اما برخی بانک‌ها از منابع رونق تولید به خوبی استفاده نکرده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به گزارش عملکرد بانک صادرات در رونق تولید اظهار داشت: این رضایت بخش نیست، باید تکانی به مجموعه بدهید و از این فرصت استفاده کنید چراکه موضوع عدم مراجعه متقاضی قابل قبول نیست و باید پیگیری و مراجعه انجام شود.

نیکبخت اضافه کرد: باید از همه فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم، بنده خود در بانک حاضر شده‌ام تا بتوانیم با همفکری و پیگیری کار را پیش ببریم و اشتغال طرح‌های معرفی شده با همراهی بانک ، ایجاد شود.

انتهای پیام/ج

ضرورت استفاده از منابع رونق تولید در بانک ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.