سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین ازامحاء 1.5 تن خوراک آلوده در هرسین خبر داد.

امحا بیش از یک تن خوراک دامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صیاد غلامی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین گفت: در بازرسی های مستمر صورت گرفته حدود 1.5 تن خوراک دام و طیور آلوده به قارچ از کارخانه های شهرستان هرسین کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه محموله کشف شده پس از ضبط در دو مرحله مورد آزمایش قرار گرفت، گفت: پس از مثبت اعلام شدن آزمایشات ومحرز شدن آلودگی خوراک کشف شده به قارچ با حکم دستگاه قضایی این محموله امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با اشاره به بازرسی های صورت گرفته مستمر بر فعالیت های کارخانه های خوراک طیور و دام شهرستان هرسین افزود: در تمامی نظارت های دامپزشکی بر کارخانجات تولید خوراک دام و طیور محصول تولیدی آنها پس از نمونه گیری تا حصول نتیجه آزمایش اجازه توزیع و فروش به آنها داده می شود.

غلامی همچنین به دامداران و پرورش دهندگان طیور نیز توصیه کرد که خوراک دام و طیور مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراحل تولید، توزیع و عرضه نهاده های دامی مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 به دامپزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت کارشناسان این اداره کل اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ز

 بازرسی از فعالیت های کارخانه های خوراک طیور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.