معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارقزوین گفت: دستورالعمل بخشودگی سود و جرایم تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان در قالب دو الویت به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: برابر حکم تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه کل کشور، سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان در صورت پرداخت اصل تسهیلات بخشیده خواهد شد.

حبیبی اضافه کرد : در همین زمینه هفت بانک کشاورزی، تجارت، صادرات، ملی، سپه، ملت و رفاه مسئول این امر هستند که تاکنون ۸ هزار و ۱۷۵ درخواست با مبلغ ۵۶ میلیارد تومان تسویه شده است.

به گفته معاون اقتصادی استاندار، متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه از بین دو الویت اعلامی در دستور العمل بهره‌مند شوند.

حبیبی در باره جزئیات الویت‌های مطرح شده در دستور العمل گفت: ۲ اولویت اول تا سقف یکصد میلیون تومان و سایر اولویت‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان قابل پذیرش است که طبق دستورالعمل اقدام خواهد شد.

وی افزود: این بخشودگی مربوط به مانده مطالبات بابت تسهیلات اعطایی یارانه‌ای مورد حمایت دولت برای حوادث غیر مترقبه و مسکن روستایی و همچنین مانده مطالبات امهال شده آسیب دیدگان ناشی از حوادث خشکسالی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: این طرح برای کمک به کسانی که امکان پرداخت به موقع اقساط تسهیلات را بدلیل شرایط خاص از جمله حوادث غیر مترقبه، خشکسالی ندارند این بخشودگی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

 

دستورالعمل بخشودگی سود و جرایم تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.