واکنش معاون استاندار به بی نظمی جلوی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

بی نظمی و ترافیک جلوی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و ایجاد مزاحمت برای آمبولانس های اورژانس 115 برای ورود به بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد (ع) یاسوج از جمله موضوعاتی است که با واکنش های متفاوت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد مواجه شده است. ب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ وجود ترافیک درخیابان  دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد شهریاسوج مشکلی است که بعد از گذشت چند سال همچنان وجود دارد و با توجه به افزایش جمعیت این مشکل نیز قوی تر می شود و به قوت خود باقی می ماند.

آمبولانس های اورژانس همیشه به ویژه در ایام تعطیل و در عصرها با این موضوع درگیر هستند که ترافیک شدید در مسیر منتهی به بیمارستان امام سجاد باعث دیر رسیدن بیمار به بیمارستان می شود.

چند پارک از جمله پارک ساحلی، پارک مهرورزی و پارک ولایت در مسیر منتهی به بیمارستان امام سجاد قرار دارد به گونه ای که در روزهای تعطیل و وقتی که هوا مناسب است ترافیک بسیار زیادی در این مکان ها وجود دارد به گونه ای که گاهی تا نیم ساعت در ترافیک می مانی و تا اواخر شب وضع همین گونه است.

اورژانس نیز که باید بیمار را هر چه سریع تر به بیمارستان منتقل کند در گیر این ترافیک می شود و گاهی ممکن است جان یک بیمار در خطر باشد اما به دلیل حجم ترافیک امکان زود رساندن بیمار به بیمارستان وجود نداشته باشد که در این موراد مشکلاتی را ایجاد می کند.

در بسیاری از مواقع برخی افراد به دلیل نبود فضای کافی خودروی خود را در پیاده روهای این خیابان و رو به روی بیمارستان شهید بهشتی پارک می کنند که این امر رفت و آمد شهروندان را نیز با سختی و مشکل مواجه می کند و این بی قانونی و بی نظمی موجب کل کل کردن رانندگان با یکدیگر و بعضا هتک حرمت و فحاشی منجر می شود.

رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در خصوص ترافیک بیمارستان شهید بهشتی مصوباتی در شورای تامین و شورای ترافیک تصویب شد اما تا کنون هیچ کدام عملی نشده است.

این روزها نیز بحث حوادث داغ است و تصادفات منجر به فوت گویا بیشتر شده اند به گونه ای که هفته ای نیست که در سایت ها و خبرگزاری ها این استان خبری از تصادفات منجر به فوت منتشر نشود در هفته گذشته دو روزی یک تصادف منجر به فوت در استان رخ داده است.

برخی نبود علایم رانندگی در محورهای مواصلاتی استان را دلیل این همه تصادف در استان می دانند حرفی که در برخی مکان ها درست است و در برخی مکان ها نیز این علایم وجود دارد و عدم توجه راننده باعث مشکل می شود که برای این نیز باید چاره ای اندیشید.

واکنش معاون استاندار در خصوص ترافیک و بی نظمی جلوی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

وی در پاسخ به این سوال که رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفته است هیچکدام از مصوبه های شورای تامین و شورای ترافیک برای حل مشکل ترافیک در جلوی بیمارستان شهید بهشتی اجرایی نمی شود، گفت: مشکل ترافیک در ارتباط با شورای تامین نیست اما در صورتی که نارضایتی عمومی را در سطح بالایی ایجاد کند در آن صورت شاید شورای تامین ورود پیدا می کند.

محمدی افزود: این مشکل مربوط به شورای ترافیک است و مقررات خاص خودش را دارد حتما باید شورای ترافیک راه کارهای لازم را لحاظ کند راه اندازی و ایجاد پل چهارم بشار نیز در راستای تسهیل ترافیک در بیمارستان امام سجاد(ع) است و در حوزه بیمارستان شهید بهشتی نیز مباحثی وجود دارد که شورای ترافیک بررسی کند در صورتی که مقدور باشد خیابان جلوی بیمارستان را یک طرفه اعلام کنند که بتوانند تردد افراد را راحت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قرار بر این شد شورای ترافیک مطالعاتی را داشته باشد نیروی انتظامی همکاری کند و شهرداری نیز بررسی های لازم را انجام دهد اگر لازم بود این بحث یک طرفه کردن خیابان بیمارستان شهید بهشتی انجام شد و اینکه چرا اجرا نشده است و تا کجا پیش رفته است را مسئولان شورای ترافیک باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.