سپاه و بسیج برخاسته از بطن مردم و در یک کلمه همان مردم هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان که به دنبال اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا، و با هدف حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و ارکان تأمین امنیت کشور صورت گرفت، با اشاره به تقدیم هزاران شهید برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا و مدافعان حرم را گرامی داشت و به تبیین چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار علی محمد اکبری گفت: انقلاب اسلامی ایران وقتی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تکیه بر قدرت لایزال الهی و حضور و همراهی مردم به پیروزی رسید که دو ابرقدرت زمان یعنی آمریکا و شوروی سابق، هیچ نظامی را غیر از وابستگان به خود نمی‌پذیرفتند.

وی افزود: بنابراین قدرت‌های جهانی با هراس از اینکه اسلام به عنوان قدرت دیگری در جهان جایگاه پیدا کند، از بدو پیروزی، به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

اکبری اضافه کرد: جنایات گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط ایران و ترور شخصیت‌های مهم نظام، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید و فشار اقتصادی از مصادیق دشمنی‌های استکبار جهانی و بدخواهان با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

وی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس دستاورد‌های بسیار زیادی برای ایران اسلامی داشت که صدور انقلاب اسلامی به دنیا از مهم‌ترین آنهاست.

اکبری ادامه داد: شکل گیری بسیج و سپاه نیز از دیگر ثمرات ارزشمند دفاع مقدس است که امروزه شاهد برکات این دو نهاد بزرگ در منطقه و جهان هستیم.

وی با بیان اینکه ما در زمان جنگ حتی نیازمند تأمین سیم خاردار بودیم تصریح کرد: اما امروز به برکت دفاع مقدس و تلاش مجاهدانه و روحیه انقلابی جوانان این مرز و بوم، قدرت دفاعی خود را در بالاترین سطح منطقه تأمین کرده ایم و می‌توانیم تجهیزات نظامی بسیاری از کشور‌ها را تولید کنیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: استکبار جهانی و دشمنان با ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری مثل داعش به دنبال از بین بردن قدرت اسلام ناب و معرفی دین مبین اسلام به عنوان یک دین خشن و افراطی و سیطره بر کشور‌های اسلامی بودند، اما رزمندگان جبهه مقاومت از جمله مدافعان حرم، نقشه‌های شوم آنان در منطقه را خنثی کردند.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی‌ها و اتهام زنی اخیر رئیس جمهور آمریکا به ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود: سخنان ترامپ در واقع نشان دهنده اعتراف او به شکست آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی و ضرورت ارتقای بیش از پیش قدرت موشکی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج برخاسته از بطن مردم و در یک کلمه همان مردم هستند و سپاه و بسیج بدون مردم معنایی ندارد ادامه داد: اگر امروز دشمن نمی‌تواند به سپاه ضربه بزند، به خاطر این است که سپاه از مردم جدا نیست.

در پایان این دیدار، دانش آموزان همچنین در پویشی خودجوش با عنوان «من هم یک پاسدار هستم»، با فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/ش

پویش دانش آموزی «من هم یک پاسدار هستم»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار