معاون فرماندار ولایت «کُنر» افغانستان به دست افراد ناشناس در پاکستان ربوده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  رویترز؛ منابع پلیس اعلام کردند آدم ربایان ناشناس «محمد نبی احمدی»، معاون فرماندار ولایت کُنر، را هنگامی که از این ایالت مرزی به پیشاور پاکستان آمده بود، ربودند.

این معاون فرماندار همراه با برادرش و با خودروی سواری به پاکستان رفته بودند و زمانی که در شمال غرب پیشاور مشغول رانندگی بودند هدف یورش افراد ناشناس قرار گرفتند.

پلیس پیشاور اعلام کرد برادر «احمدی» توانست از مهلکه فرار کند و ماجرا را برای نیروهای پلیس شرح داد؛ اما هیچ اشاره ای به این نکته نکرد که برادرش از مقامات ارشد دولتی است. پلیس پیشاور پس از گذشت چندین ساعات و از طریق منابع دیگر متوجه شد شخص ربوده شده معاون فرماندار ولایت کُنر بوده است.

سخنگوی فرمانداری ولایت کُنر اعلام کرد این مقام افغان برای درمان به پاکستان رفته بود و روز جمعه ربوده شد.

پلیس پیشاور اظهار کرد مقامات افغانستان آنها را از سفر یک مقام دولتی مطلع نکرده بودند تا مسئولیت حفظ امنیت وی را برعهده بگیرند.

نیروهای امنیتی به دنبال یافتن این مقام افغان هستند و گفته می شود انگیزه آدم ربایان خصومت های شخصی با وی بوده است.

طالبان افغانستان هرگونه دخالت در این آدم ربایی را تکذیب کرده است. «ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی طالبان، در این باره گفت: ما نیز درباره ربودن معاون فرماندار مطالبی شنیده ایم؛ اما این اتفاق در پاکستان رخ داد در حالی که ما هرگز خارج از مرزهای افغانستان عملیات انجام نمی دهیم.

 

انتهای پیام/

ربودن معاون فرماندار ولایت کنز افغانستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار