فرمانده انتظامی هرمزگان از وقوع درگیری مسلحانه ماموران انتظامی جاسک با یک باند مسلح قاچاق مشروبات الکلی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسسردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله مشروبات الکلی خارجی به صورت مسلحانه مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارکنان عملیاتی مجرب تشکیل و پس از توجیه و اخذ تجهیزات با یک دستگاه خودرو پوششی به آدرس اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی و با علائم هشدار دهنده به خودرو اول ایست داده که اعتنایی ننموده و با خودرو به سمت مامورین حمله ور شدند که در همین حین خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت مامورین اقدام به تیر اندازی کرده و از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با توجه به مسلح بودن قاچاقچیان، ماموران جهت متوقف نمودن خودرو های حامل مشروبات اقدام به تیراندازی کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

رئیس پلیس هرمزگان افزود : با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن و فاصله۱۷۰کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر نبود توسعه زیر ساخت های زیر بنایی این منطقه باعث گردیده که محموله مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت مسلحانه با سلاح های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است .

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که حین فرار دستگیر شد، گفت : همچنین یک دستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان نیز طی تعقیب و گریز واژگون که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت اسکورت خودروهای قاچاقچیان را برعهده داشت نیز دستگیر شد،افزود: در این عملیات مسلحانه دو ساعته یک محموله سنگین مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.


انتهای پیام/ر

درگیری مسلحانه در جاسک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.