دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری نماز و فضای مجازی در مشهد با رونمایی از پوستر این جشنواره گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره سراسری نماز و فضای مجازی گفت: این جشنواره به مناسبت اجلاس سراسری نماز در بخش‌های صوت و تصویری، طرح‌های گرافیکی، نرم افزار و بازی‌ها وسرگرمی‌های رایانه‌ای و اشتراک گذاری و بازنشر محتوی نماز در وبگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از امروز تا ۱۵ بهمن آثار خود را به سایت دبیرخانه این جشنواره به نشانی www.safiresobh.com ارسال کنند.

معاون قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:: اسامی پذیرفته شدگان در این جشنواره ۳۰ بهمن امسال از طریق سایت دبیرخانه جشنواره نماز و فضای مجازی اعلام و مراسم پایانی این جشنواره نیز همراه با معرفی آثار برگزیده، نیمه اسفند امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب فضای مجازی را یکی از پدیده‌های نوین اجتماعی با سه خصوصیت سریع و آسان و ارزان در حوزه تبادل اطلاعات دانست و افزود: با برگزاری این جشنواره به دنبال محتوا سازی فضای مجازی با موضوع فرهنگ نماز هستیم

وی گفت: این جشنواره با همکاری و مشارکت دستگاه ها‌ی استان برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.