مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از ابلاغ طرح خالص فروشی در قنادی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمود احمدی گفت: در این طرح فروشندگان باید ابتدا کارتن‌ها را وزن کنند و سپس مواد خالص را در آن بفروشند.

به گفته احمدی، این طرح ابتدا در شیرینی فروشی‌ها و سپس در بازار اجرا خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح ساماندهی و تشدید نظارت بر فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی هم اجرا می‌شود.

وی در ادامه از اتصال سامانه الکترونیکی سازمان تعزیرات حکومتی با سامانه‌های دستگاه‌های متولی تنظیم بازار برای تسهیل در فرآیند نظارت، رسیدگی و پاسخگویی به مراجعان خبرداد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت: همچنین برای تسهیل در پاسخگویی و برای دریافت شکایت مردم سامانه ۱۳۵ به زودی راه اندازی می‌شود.

احمدی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار قاچاق هستند گفت: با شروع طرح رجیستری دیگر قاچاقچیان گوشی تلفن همراه جایی در بازار استان نخواهند داشت.

وی گفت:: در هفت ماه نخست امسال دو پرونده در زمینه قاچاق گوشی تلفن همراه تشکیل شد و متخلفان به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.
احمدی در ادامه با بیان اینکه بازار میوه زیر نظر بازرسان و قضات تعزیرات حکومتی قرار دارد، گفت: با واحد‌های صنفی میوه و تره باری که میوه‌های نارس را به جای میوه‌های رسیده به فروش می‌رسانند به شدت برخورد می‌شود.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، در هفت ماه نخست امسال چهار هزار و ۷۴۱ پرونده با ۸۰ میلیارد ریال جریمه نقدی مختومه شده است.

انتهای پیام/

ابلاغ طرح خالص فروشی در قنادی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار