جشنواره فیلم کوتاه کل در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالمهدی آئینه‌افروز رئیس اداره ارشاد گراش با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کل گفت: ۲۰۰ فیلمساز در جشنواره فیلم کوتاه کل شهرستان گراش شرکت کرده اند.

وی بیان کرد:سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل گراش با حضور ۸ استان کشور از جمله فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: ۲۰۰ فیلمساز با ۲۹۱ فیلم در این دوره از جشنواره شرکت کرد ه اند که بیشترین آثار ارسالی متعلق به استان‌های فارس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بوده است.

رئیس اداره ارشاد گراش افزود: دیگر آثار ارسالی به جشنواره از استان‌های هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد بوده که در بخش مسابقه جشنواره شرکت دارند.

آئینه‌افروز با بیان اینکه بخش اصلی شامل کلیه فیلم‌های کوتاه در قالب مستند، داستانی و تجربه‌گرا است، تصریح کرد: بخش جنبی به گزیده‌ای از آثار فیلمسازان ایران و جهان اختصاص یافته وکارگاه‌ها و  نشست نقد و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه نیز در این بخش اجرا می‌شود.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در شهرستان گراش با حضور هنرمندان ۸ استان و در ۳ بخش اصلی، جنبی و بخش ویژه میراث فرهنگی ۱۵ تا ۱۷ آذرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی جشنواره فیلم کوتاه کل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار