رئیس اداره امور عشایری خلخال از افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی مربوط به عشایر این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهبود علیزاده، رئیس اداره امور عشایری خلخال در جریان بهره برداری از مسیر ارتباطی عشایر روستای خللر گیلوان از توابع بخش شاهرود خلخال افزود: در سال جاری 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان به امور عشایری این شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: افزایش اعتبار عمرانی امور عشایری در خلخال موجب ارائه خدمات بهتر و اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در بخش های مختلف راه سازی ، آبرسانی و سایر امورات عمرانی عشایر این شهرستان شده است.

رئیس اداره امور عشایری خلخال اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث راه ارتباطی ییلاقی روستای خللر گیلوان به طول 10 کیلومتر با هدف دسترسی راحت عشایر روستای خللر گیلوان به ییلاقات واقع در مرز مشترک استان گیلان از سال 93 آغاز و پس از 2 سال توقف کار ادامه پروژه امسال با استفاده از یک دستگاه بولدوزر اداره کل امور عشایری استان پاییز امسال دوباره آغاز شد.

علیزاده گفت: برای راه سازی و بازگشایی مسیر 10 کیلومتری از قشلاق این روستا تا منطقه ییلاقی بخش شاهرود خلخال با استفاده از ماشین آلات راه سازی اداره کل امور عشایری استان اردبیل یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که در صورت استفاده از پیمانکاران بخش خصوصی برای اجرای این پروژه این اعتبار به 10 برابر افزایش می یافت.

وی افزود: با هدف دسترسی آسان عشایر خلخال به ییلاقات شهرستان در سال گذشته و امسال 400 کیلومتر از راه های عشایری شهرستان با بکارگیری ماشین آلات راه سازی بخش خصوصی تسطیح ، مرمت و رگلاژ شده است.

 

انتهای پیام/ح

افزایش اعتبارات امور عشایر شهرستان خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.