نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داد.

مکسین واترز: دونالد ترامپ، شرم آورترین و نفرت انگیز‌ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست؛ «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در کنفرانس زنان که در دیترویت برگزار شده بود، بار دیگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

واترز در این کنفرانس که بیش از ۴ هزار فعال حقوق زنان، سیاستمداران و سازمان دهندگان مردمی حضور داشتند، گفت: دونالد ترامپ، شرم آورترین و نفرت انگیز‌ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است. این مرد فاقد ارزش‌های خوب است. او نیت خیری ندارد و قابل احترام نیست. برای همین است که من معتقدم باید با او جنگید و زنان باید در این مسیر استقامت کنند. ما نباید اجازه دهیم هیچ مردی ما را ساکت کند؛ مخصوصا یک نفر همانند دونالد ترامپ.

واترز که همواره یکی از منتقدان رئیس جمهور آمریکا است، پیش از این خطاب به دونالد ترامپ گفت: اگر شما رئیس جمهور آمریکا یا یکی از اعضای کابینه او هستید، باید بگویم که در برابر شما مقاومت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم با اشتباهات خود به این کشور آسیب برسانید. اجازه نمی‌دهیم ما را به عقب برگردانید. بنابراین آقای رئیس جمهور، ما نه تنها در برابر شما ایستادگی می‌کنیم، بلکه زمینه استیضاح شما را فراهم خواهیم کرد.

واترز ضمن انتقاد مکرر از ترامپ، بار‌ها خواستار استیضاح وی شده است. او نخستین سیاستمدار آمریکایی است که ادعای دسترسی دولت روسیه به تمامی اطلاعات مربوط به رئیس جمهور آمریکا را «صحیح» عنوان کرد. واترز همچنین از اظهارات ترامپ درباره زنان و بی توجهی وی به انتشار اظهارنامه مالیاتی انتقاد کرده و موضوع استیضاح ترامپ را پیش کشیده است.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

مکسین واترز: دونالد ترامپ، شرم آورترین و نفرت انگیز‌ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار