امام جمعه گلپایگان گفت: نقض شهرستان این که آمار جامع و کامل از ظرفیت‌ها وجود ندارد و به طور کلی ظرفیت‌ها دیده نشده یا بها داده نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدعلاءالدینی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلپایگان، اظهار داشت: باید به دنبال استفاده از ظرفیت‌های شهرستان باشیم تا همکاری و زحمات اعضای شورای فرهنگ عمومی موثر واقع شود.

وی تأکید کرد: گلشهر یکی از نقاط مهم شهرستان است و مردم این شهر با رعایت ارزش‌های الهی و مواردی که در این شورا مطرح شد نشان از دغدغه فرهنگی است.

امام جمعه گلپایگان گفت: نقص شهرستان این که آمار جامع و کامل از ظرفیت‌ها وجود ندارد اما ظرفیت‌های موجود شهرستان بی‌نظیر و کم‌نظیر است و به طور کلی ظرفیت‌ها دیده نشده یا بها داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاها و حوزه‌های علمیه شهرستان نیروهای بالقوه‌ای برای آموزش جامعه تربیت شدند، تصریح کرد: برخی از گروه‌ فاطمیون در خارج از کشور به امر تبلیغ دین می‌پردازند.

علاءالدینی با تأکید بر اینکه باید برای استفاده از نیروها بستر سازی شود، بیان داشت: هیچ تضادی در بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان وجود ندارد و اعضای شورای فرهنگی سرمایه‌های فرهنگی هستند.

وی خاطر نشان کرد: طرح حقوق شهروندی با محور امنیت اجتماعی همراه شده است زیرا در بره‌ای از زمان که در منطقه خاورمیانه ناامنی وجود دارد در ایران امنیت وجود دارد.

امام جمعه گلپایگان اذعان کرد: با فرهنگ عمومی و با درایت مقام معظم رهبری و پشتوانه دولت و نیروهای نظامی، آمریکایی‌ها در طرح تجزیه عراق شکست خوردند و بارزانی نیز شکست خودش را باور کرد و مجبور به استعفاء شده است.

وی گفت: دشمن فکر می‌کند که ما در عراق ریشه نظامی داریم در صورتی که در واقعیت این طور نیست و فقط با فرهنگ عمومی ما با اکراد برخوردی خوب داشته‌ایم و در زمان جنگ تحمیلی و نا امنی جهاد سازندگی زیر ساخت‌هایی را ایجاد کرد.

علاءالدینی با بیان اینکه ترامپ رئیس جمهور آمریکا از این حرکت‌های سپاه عصبانی و برآشفته است، تأکید کرد: جلسه فرهنگ عمومی با توجه به حوادثی که در تهران و کرج رخ داده برگزار شد تا نگذاریم دشمن از فرصت‌ها استفاده کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.