فرماندار رودبار گفت:امروز در حوزه سلامت تمام مناطق شهرستان رودبار حتی روستاهای دور افتاده اقدامات خوب بهداشتی انجام شده است.

خدمات جامع سلامت در دورترین نقاط استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرماندار رودبار در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در رودبار  جنوب با بیان اینکه در سال 93 در این شهرستان کمبود پزشک ملموس بود اما امروز در دور افتاده ترین مناطق هم پزشک، دندانپزشک، ماما، بهورز خدمت میکنند، گفت: بعد از مسئله آب آشامیدنی موضوع سلامت منطقه از مهمترین اهداف در رودبار است و اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص داده شده است تا کاهش مشکلات این بخش را شاهد باشیم.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیتهای موجود برای افزایش تجهیزات بیمارستان سید الشهدا رودبار افزود: جذب پزشکی متخصص در رودبار یکی از نیازهای ضروری در حوزه سلامت منطقه است که باید توجه ویژه در این زمینه شود.


ناوکی با بیان اینکه راه اندازی مرکز آموزش بهورزی رودبار کار بسیار بزرگی در زمینه تربیت نیروی بومی و ماندگار در منطقه است که دانشگاه انجام داده است، گفت: با توجه به شناختی که از تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دارم نگاه عادلانه ای در تخصیص اعتبار و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در جنوب کرمان دارند و این جای خوشحالی دارد.

ناوکی با بیان اینکه پیگیر آسفالت مسیر منتهی به بیمارستان رودبار هستیم، افزود: با توجه به درخواست رئیس دانشگاه اقدامات لازم برای تأمین زمین مورد نیاز احداث مرکز درمان بستر زهکلوت در دستور کار قرار می گیرد.
حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبار نیز دراین دیدارگفت:  امروز وضعیت ارائه خدمات بهداشت و درمان در روستاها از شهر بهتر است و پزشک برای همه روستائیان رودبار داریم.

وی با اشاره بر لزوم تأمین پزشک متخصص برای بیمارستان رودبار افزود: با توجه به محرومیت مردم منطقه برخی مردم توان سفر برای دریافت خدمات درمان را ندارند که با حضور پزشک متخصص در رودبار این مشکل برطر میشود.

اعضای هیئت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه بازدید از مراکز بهداشت و درمان جنوب کرمان امروز از بیمارستان سید الشهدا رودبار، مراکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد و چازموریان بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

ارتقا خدمات سلامت در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار