آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا

رئیس فدراسیون کبدی از آمادگی کامل ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و شرایط تیم ملی کبدی اظهار کرد: هم اکنون اردوهای تیم های ملی در آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی بعثت در جریان است. تیم بانوان و آقایان زیر نظر مربیان خارجی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا که از 1 تا 5 آذر در گرگان برگزار می شود، آماده شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده چند تیم در این مسابقات حضور پیدا می کنند، بیان کرد: حدود 25 کشور برای شرکت در این مسابقات دعوت کرده ایم و تا این لحظه 11 تیم در بخش بانوان و 10 تیم در بخش آقایان اعلام آمادگی کرده اند. تیم های عراق، سریلانکا، ژاپن، کره جنوبی، افغانستان، پاکستان، تایلند، هندوستان، ترکمنستان و ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت می کنند و فقط تیم چین تایپه در بخش بانوان حضور پیدا می کنند. در حال رایزنی هستیم که تا 10 آذر به تیم ها مهلت دهیم تا تعداد تیم ها افزایش یابد.

مقصودلو درباره شرایط کشورمان برای میزبانی مسابقات گفت: چند هتل به کار گرفته شده است و از نظر اسکان مشکلی نداریم. روز گذشته جلسه ای با حضور مناف هاشمی، استاندار گلستان، همچنین طیبی، مدیر کل ورزش و جوانان استان جلسه ای داشتیم. هدف از برگزاری این نشست ارائه بهترین خدمات در این مسابقات بود. خوشبختانه همه ارگان ها اعلام آمادگی کرده اند. امیدوارم این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

اظهارات مقصودلو درباره میزبانی مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار