2 واحد صنعتی امروز در دزفول افتتاح شدند و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله آصفی، فرماندار دزفول در آئین افتتاح واحد صنعتی پرورش، کشتار، انجماد و توزیع بلدرچین بیان داشت: کشتارگاه صنعتی بلدرچین دزفول دومین کشتارگاه این شهرستان می باشد که زمینه اشتغال 46 نفر را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در شهرستان در کنار سرمایه گذاران باشند.

احمد زارعی، مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار داشت: در این کشتارگاه کلیه فعالیت ها از جمله پرورش، کشتار، بسته بندی، انجماد و توزیع بلدرچین به صورت صنعتی انجام می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این کشتارگاه را 17میلیارد ریال عنوان و اذعان کرد: تولید بلدرچین در شهرستان و استان توجیه اقتصادی دارد که با افتتاح این کشتارگاه زنجیره تولید در دزفول تکمیل شد.

علی کرمی، معاون جهاد کشاورزی دزفول نیز گفت: امسال پیش بینی شده 20 هزار تن برنج در دزفول برداشت شود، لذا توسعه واحدهای شالی کوبی در این شهرستان ضروری است.

وی اذعان داشت :چندین مورد واحد شالی کوبی در بخش چغامیش پیشنهاد شده بود که به علت نزدیکی به بازار این واحد شالی کوبی در حوالی روستای مهاجرین بخش مرکزی احداث شد.

کرمی بیان کرد: با بهره برداری از این واحد با ظرفیت 4 هزار تن محصول زمینه اشتغال برای 15 نفر فراهم شده است.

معاون جهاد کشاورزی دزفول برنج تولید شده در این شهرستان را یکی از سالم ترین برنج های کشور دانست و افزود: هیچ سم، حشره کش و سم ضد قارچ در تولید برنج دزفول استفاده نمی شود.

انتهای پیام/گ

2 واحد صنعتی در دزفول افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.