22 برگزیده قرآنی بخش شفاهی سومین دوره مسابقات قرآن در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله ی کشوری این رقابت ها که به میزبانی شیراز برگزار می شود، اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مسابقات بخش بانوان طی روزهای ۵ تا ۷ آبان‌ جاری برگزار شد که در این رقابت ها 11 شرکت کننده از استان کرمان حضور داشتند.

وی افزود: رقابت های بخش آقایان نیز از ۸ تا ۱۰ آبان جاری با حضور ۳۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله قبل و ۱۴ داور ملی برگزار می شود که از استان کرمان، 11 نماینده در بخش آقایان حضور دارند.

اسدی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه ی مسابقات قرآنی آقایان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه 8 آبان جاری در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری فارس برگزار و بلافاصله بعد از آن رقابت‌های قرآنیان در رشته‌های حفظ یك جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه رقابت‌ها در روز سه‌شنبه نیز از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و در روز چهارشنبه، ۱۰ آبان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد تا سرانجام مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها در ساعت ۱۶ انجام می شود.

مرحله كشوری سومین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان ۵ تا ۱۰ آبان‌ جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزیدگان قرآنی به رقابت های کشوری شیراز اعزام شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.