فرماندار نایین گفت : موکب جواد الائمه (ع) نایین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کربلا برپا شد.

محمود جمالی  ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا نشان وحدت و ولایتمداری است که به صورت حرکتی خودجوش پیام عاشورا را به همه جهان منعکس می کند.

وی با ابراز خرسندی از استقرار موکب حضرت جواد الائمه (ع) در کربلا افزود : برای اولین بار با همت و کمک‌های مردمی موکبی برای پذیرایی از عزاداران و سوگواران اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی مستقر شد که پذیرای یک هزار نفر زائر اربعین خواهد بود.

رئیس ستاد اربعین بیان داشت : این موکب با حضور افتخاری 70 نفر از خادمین در اربعین امسال پذیرای اسکان یک هزار نفر به صورت شبانه روز می باشد.

وی محل استقرار این موکب را در خیابان بوبیات کربلا معلی عنوان و گفت : این موکب تا 25 صفر به منظور رفاه بیشتر زائران استقرار خواهد داشت که پاسخ به مسائل شرعی ، توزیع وعده صبحانه ، ناهار و شام به صورت شبانه روز از جمله خدمات این موکب است.

جمالی در پایان یادآوری کرد : زیارت امام حسین(ع) ، پذیرایی از زائران سیدالشهدا(ع) توفیقی برای خادمین موکب نایین بوده که باید پیام‌های عاشورا و ساماندهی فرهنگی دراین مراسم پیاده‌روی اربعین را تبیین کنند.

گفتنی است وسایل راه اندازی موکب جواد الائمه نایین در کربلا با 7 دستگاه تریلرروز پنج شنبه 4آبان ماه به کشور عراق ارسال شدکه پس از 2 روز به کربلا و در محل مربوطه مستقر یافت.

 

انتهای پیام/م

 

برپایی موکب امام جواد (ع) نایین در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار