مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد برکت از سال 87 تا کنون 2 هزار 550 میلیارد ریال(255میلیارد تومان) در بخش های مختلف این استان هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمید حمیدی گفت: بنیاد برکت در این مدت 488 میلیارد ریال در توانمندی اقتصادی و کارآفرینی، 530 میلیارد ریال در ساخت مدرسه و 45 میلیارد ریال در ساخت مساجد در سیستان و بلوچستان هزینه کرده است.


وی ادامه داد: همچنین 88 مرکز جامع سلامت با اعتبار 633 میلیارد ریال در این مدت توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان ساخته است.


وی افزود: بنیاد برکت برای اجرای سایر طرح های زیر بنایی در سیستان و بلوچستان 156 میلیارد ریال، مسکن محرومان 45 میلیارد ریال، اجرای طرح توسعه شهرستان سرباز و دلگان 500 میلیارد ریال و ارائه خدمات الکترونیک در زهک 50 میلیارد ریال هزینه کرده است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در سیستان و بلوچستان ارائه خدمات مالی و بیمه ای به ایتام و وام قرض الحسنه با اعتبار 110 میلیارد ریال را از دیگر خدمات بنیاد برکت در این استان ذکر کرد.


حمیدی تاکید کرد: با اجرای این طرح ها 106 هزار و 922 نفر از مردم 220 روستای سیستان و بلوچستان از خدمات آنها بهره مند شدند.

انتهای پیام/گ

هزینه های بنیاد برکت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار