با هم‌فکری و تعامل مناسب بین شهرداری و شورای شهر، راهکار‌های کلی برای اصلاح قانون و یا وضع مواد قانونی جدید را پیش‌بینی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  احمد نوروزی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در سومین جلسه کمیته نظارتی که با حضور اعضای شورای مدیران منطقه ثامن برگزار شد گفت: ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاران در راستای گفتمان اقتصاد امن باعث مشارکت مردم و رضایتمندی آن‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: این امر باعث افزایش شاخص مشارکت و در نتیجه توسعه شهری و بالا بردن میزان سرمایه‌گذاری به ویژه در منطقه ثامن خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهرمشهد با اشاره به اینکه در جلسات کمیته نظارتی، به دنبال یافتن راهکار‌های قانونی برای حل مشکلات شهروندان هستیم، گفت: باید با یک هم‌فکری و تعامل مناسب بین شهرداری و شورا، به جای بررسی موردی مشکلات مراجعین در این جلسات، که تبعیض میان مشکلات شهروندان را در پی دارد، راهکار‌های کلی برای اصلاح قانون و یا وضع مواد قانونی جدید را پیش‌بینی کنیم.

سیدمحسن حسینی پویا، رییس کمیسیسون حقوقی شورای اسلامی مشهد نیز در این جلسه بر حل مشکلات مراجعان و به ویژه مستأصلین منطقه ثامن تأکید کرد و افزود: شورای شهر مشهد آمادگی دارد در راستای قانون‌گذاری و اصلاح قوانین به کمک شهرداری این مشکلات را بررسی و راه حل‌های مناسبی بیابد.

احسان اصولی، رییس کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد همچنین در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری و لزوم نگاه اجتماعی در همه امور اظهار کرد: مدیران باید نقش تسهیل‌گر در واگذاری امور به مردم داشته باشند.

سیدمصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن نیز در ادامه تصریح کرد: باید بکوشیم تا خدماتی شایسته و درخور زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه کنیم لذا تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان باید گفتمان غالب در شهرداری این منطقه باشد.


انتهای پیام//ف. ح
 

برگزاری سومین جلسه کمیته نظارتی با حضور اعضای شورای مدیران منطقه ثامن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.