مسئول کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: با اقدامات صورت گرفته در دو سه ماه اخیر، زوار اربعین تا مرز خسروی مشکلی در بحث اینترنت و یا آنتن دهی تلفن همراه نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شهریار بهنیا مسئول کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به نزدیکی ایام اربعین و افزایش تردد زوار به استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا از مدت‌ها پیش جلسات متعددی با وزارت ارتباطات و نیز اُپراتورها جهت خدمات رسانی بهتر به زوار و رفع مشکلات موجود برگزار شد.

وی افزود: طی دو سه ماه اخیر، پنج سایت جدید ثابت در مسیر تردد زوار اضافه شده و یازده سایت سیار نیز در جاهایی که مورد نیاز بود، مستقر شد همچنین در راستای تقویت آنتن دهی و اینترنت، 49 سایت موجود به نسل‌های بالاتر سه، چهار و 4.5 ارتقا پیدا کردند.

بهنیا با بیان اینکه مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین به طور کامل تحت پوشش Wi-Fi قرار دارد، گفت: پوشش Wi-Fi در مرز به صورت رایگان در اختیار زوار قرار دارد و برای تقویت اینترنت در مرز خسروی فیبر نوری به طول 20 کیلومتر از شهرستان قصرشیرین تا مرز خسروی کشیده شده است.

 

انتهای پیام/ز

پوشش Wi-Fi در مرز به صورت رایگان در اختیار زوار قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.