رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای نهایی شهرآورد قابل توجه خواهد بود چون بازی بزرگی است و اتفاقت آن تاثیرات جدی در فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون رای کمیته انضباطی در مورد حاشیه های شهرآورد اظهار کرد: جلسات بررسی حوادث این مسابقه در حال برگزاری است. ما پیش بینی هایی در مورد این مسابقات حساس و پرتماشاگر داشتیم و توصیه های لازم را خاطر نشان کردیم. مخصوصا در مورد تشنج هایی که از داخل زمین به سکوها منتقل می شود و سکوها را ملتهب می کند.

او افزود: مقامات رسمی مسابقه نظرات انضباطی این بازی را نوشته اند. بخشی از اسناد و مدارک و فیلم و عکس هایی که از چشم داور به دور مانده مشاهده شده است. رای نهایی قابل توجه خواهد بود چون بازی بزرگی بوده است و تاثیرات جدی در فوتبال دارد. از ظرفیت حداکثری آئین نامه استفاده می کنیم تا حالت بازدارندگی و تنبیهی لازم را داشته باشد.

حسن زاده درخصوص حواشی بلیط فروشی و بازار سیاه آن گفت: این مسئله از جنس نقض قوانین در زمان فعال مسابقه نبوده و در صلاحیت کمیته انضباطی نیست. این موضوع در حوزه سازمان لیگ و کمیته اخلاق قابل پیگیری است تا با کسانی که در این رفتار سازمان یافته به ضرر فوتبال اقدام می کنند، برخورد شود.

 انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده درباره اتفاقات شهرآورد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار