بسیج مقاومت کارمندی استان کرمانشاه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم اقدام به جمع آوری ملزومات مورد نیاز مناطق محروم استان نمودند.

حمیدرضا نادری رئیس سازمان بسیج کارمندی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: اردوی جهادی محرومیت زدایی از طرف منطقه کرمانشاه و به اتفاق30 نفر از کارشناسان پایگاه های مقاومت بسیج 2 کارمندی امام هادی(ع) اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه 9 امام علی(ع) دادگستری استان کرمانشاه و همراهی بخشدار و دهیاران بخش بیلوار در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم انجام گرفت.

ارسال کمک های جهادی محرومیت زدایی به مناطق محروم استان کرمانشاه
وی  ادامه داد: حضور مسئولین بسیجی در بین اقشار محروم جامعه موجب می شود تا مردم احساس نمایند مسئولین از خود آنها هستند و ارتباطی نزدیک در این میان ایجاد شود که این مهم مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و هدف ایجاد روحیه خدمت رسانی به مردم شریف و لایق ایران اسلامی است.

احسان لطیفی فرمانده حوزه 2 کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  گفت: این کمک ها در قالب اقلام ضروری مورد نیاز اعم از روغن، حبوبات و لوازم التحریر و کمکهای نقدی بصورت داوطلبانه جمع آوری و به مناطق محروم به منظور محرومیت زدایی در قالب اکیپ های جهادی به روستاهای استان کرمانشاه در بخش بیلوار اعزام شده اند.

لطیفی گفت: حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم موجب تعامل هر چه بیشتر بین مردم و سازمان بسیج است چرا که پشتوانه اصلی بسیج خود مردم می باشند و در این اردوی جهادی با حضور 30 تن از کارشناسان حوزه های مختلف ادارات امیدواریم بتوانند بخشی از مشکلات این منطقه را حل نمایند.

انتهای پیام/ز

حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم موجب تعامل هر چه بیشتر بین مردم و سازمان بسیج است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.