مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: تکلیف بدهی ها را امروز باید مشخص کنیم و این موضوع به معنی حذف از لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پندار خمارلو درباره احتمال حذف باشگاه پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بزرگترین بدهی های پرسپولیس پرداخت شده است اما درباره برخی بدهکاران با سازمان لیگ اختلاف داریم.طاهری پس از نشست هیئت مدیره، با مسئولان سازمان لیگ جلسه دارد.

او ادامه داد: تاج به باشگاه ها اعلام کرده است باید تا هشت آبان تکلیف بدهی ها مشخص شود اما این امر به معنی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان نیست و حتی برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان دعوت نامه دریافت کرده ایم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: بیشتر مطالباتمان را پرداخت کرده ایم اما اگر از این به بعد ادعایی علیه پرسپولیس مطرح شود هم برای باشگاه پرسپولیس و هم برای فدراسیون فوتبال تبعات سنگینی دارد.امید زیادی برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان داریم.

او تصریح کرد: هرکس از پرسپولیس شکایت داشته باشد آن را پیگیری می کنیم اما در حال حاضر شاکی وجود ندارد.پرونده پرسپولیس و گولچ در فیفا جریان دارد.پرسپولیس برخلاف نفت مدارک ابتدایی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرده است.صورت های مالی پرسپولیس برای دومین سال متوالی تائید شد.

خمارلو بیان کرد: امیدواریم از امروز شکایتی از پرسپولیس به فیفا ارائه نشود همان گونه که تا امروز شکایتی از باشگاه به AFC صورت نگرفته است. 

انتهای پیام/ 

واکنش خمارلو بابت احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار