تاکنون بیش از نیمی از هتل های روسیه برای جام جهانی 2018 رزرو شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آمار نشان می دهد تاکنون بیش از 40 هزار نفر هوادار فوتبالی اقدام به رزرو هتل برای حضور در رقابتهای جام جهانی کرده اند که با این آمار 60 درصد از اتاق هتل های روسیه توسط هواداران آمریکایی و چینی رزرو شده است.

این گزارش حاکی از آن است که بیشتر هواداران به دنبال هتلی ارزان قیمت هستند اما هتل های مسکو در رنج قیمتی بالایی قرار دارد از طرفی هم تا قبل از قرعه کشی و مشخص شدن محل بازی تیم ها ،هواداران شهر مسکو را برای اقامت انتخاب کردند.

در حال حاضر بیش از 1100 هتل با 67 هزار و هفتصد اتاق آماده پذیرایی هستند که در بین آنها 31 هتل 5 ستاره است.

جالب اینجا است که هواداران چینی و آمریکایی بیشترین تعداد رزرو کننده در رقابت های جام جهانی هستند در حالی که تیم ملی کشورشان موفق به صعود در جام جهانی نشدند.

در ادامه این گزارش مسئولان برگزاری چند شهر در حومه مسکو را برای هوادارانی که موفق به پیدا کردن هتل ارزان قیمت در مسکو نشده اند،معرفی کردند.آنها همچنین با سازمان کشتیرانی نیز در حال مباحثه هستند تا در صورت نیاز و مواجه با کمبود جا از اتاق های کشتی به عنوان هتل های شناور در طول رقابت ها استفاده کنند.

لازم به ذکر است رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه از 14 ژوئن برابر با 24 خرداد تا 15 جولای برابر با 24 تیر در 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 

تدارکات روسیه برای برگزاری جام جهانی 2018

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار