معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پرداخت خسارت ها باید توسط بیمه انجام شود که در این خصوص بیمه منازل مسکونی اجباری شد زیرا دولت توان پرداخت خسارت حوادث را ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لطیفی معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز دوشنبه در شورای هماهنگی ستاد بحران فارس اظهار کرد: در حوزه پیش بینی و پیشگیری ضعیف عمل کردیم اما امروز وظایف را به دستگاه های مختلف داده ایم.

وی افزود: در کشور پدیده های مختلفی داریم که سیل و زلزله مباحث طبیعی است و برای ما یک فرصت است و تهدید نیز و اقدامات ما باعث تهدید می شود.

معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: با توجه به اهمیت این موارد باید منابع مالی نیز در این مسیر قرار گیرد که البته باید در استان فارس به فرونشست زمین نیز توجه داشت.

وی تصریح کرد: زمانی که آبخوان تخلیه می شود بحث فرونشست زمین آغاز می شود بنابر این سیلاب، خشکسالی و فرونشست باید با هم مدیریت شود.

معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: طی برنامه ریزی انجام شده پرداخت خسارت ها باید توسط بیمه انجام شود که در این خصوص بیمه منازل مسکونی اجباری شد زیرا دولت توان پرداخت خسارت حوادث را ندارد.

لطیفی اضافه کرد: در کشور مشکل نقدینگی وجود دارد و قرار نیست که بار دولت بیشتر شود.

انتهای پیام/ن

پرداخت خسارت ها باید توسط بیمه انجام شود

برچسب ها: اخبار فارس ، خسارت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار