مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره برداری پروژه گازرسانی به 3 شهر و 41 روستا استان در دو ماه آینده خبرداد.

بهره مندی 44 شهر و روستای خراسان‌جنوبی از نعمت گازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به استان ، گفت : گاز رسانی به پنج شهر استان در دست اجرا است که با گازرسانی به این شهرها درصد برخورداری جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی به حدود ٩٩ درصد می‌رسد.


وی با اشاره به اینکه ٢١۵ روستای خراسان جنوبی با 36 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند افزود :عمليات گازرسانی به 179 روستای دیگر استان نیز در دست اجرا است که با اتمام اين پروژه های روستايی ، جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز طبيعی به 56 درصد خواهد رسيد .

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 21 شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: تا دو ماه آینده سه شهر گزیک، طبس مسینا و زهان و 41 روستای خراسان‌جنوبی که اغلب جزء شهرها و روستاهای مرزی استان هستند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.


هاشمی افزود : با برخورداری شهرها و روستاها از نعمت گاز طبيعی ، انگيزه ساكنين به ماندگاری و خودداری از مهاجرت افزايش خواهد يافت .
انتهای پیام/ک

99درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.