فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:شکل‌گیری فرهنگ بسیجی برای آمریکا درد آور است وباعث ایجاد وحشت دربین آنها شده است.

شکل‌گیری فرهنگ بسیجی برای آمریکا درد آور است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دومین کنگره شهدای دانش‌آموز استان همدان به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: آمریکا با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال راه‌اندازی اسرائیل دوم در سوریه و عراق بود، اما موفق نشد و لشگر حیدریون، فاطمیون و زینبیون و حزب‌الله لبنان با ایستادگی، استکبار را به زانو درآوردند.

وی خاطر نشان کرد:به برکت هوشیاری و دوراندیشی مقام معظم رهبری، نظام اسلامی توانسته نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

سردار مجیدی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی علاوه بر ایران در سایر کشور‌ها نیز شکل‌گرفته و همین شکست‌ها موجب وحشت درآمریکا شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: امروز آمریکا در حالی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند که از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون بارها ایران را هدف قرار داده که نمونه آن، حمایت همه‌جانبه از صدام در 8 سال جنگ تحمیلی و حمله به هواپیمای مسافربری و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه است و پیش از انقلاب نیز کودتای نظامی 28 مرداد را انجام داد.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز را یادآور رشادت‌ها و ایثار دانش‌آموزان بزرگی چون شهید محمدحسین فهمیده دانست و گفت: در بزرگی روح این شهید همین بس که بنیان‌گذار کبیر انقلاب، او را رهبر ملت ایران خطاب کرد.

انتهای پیام/د.ا

شکل گیری فرهنگ بسیجی برای آمریکا درد آور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار