هفته کتاب استان مازندران همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آبان تا ۲۶ آبان با رونمایی از تازه‌های کتاب و کتب بومی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کبری خلیلی مسئول کتاب و انتشارات فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی همواره موجب رخداد‌های فرهنگی عظیم و ماندگار در سطح ملی و بین المللی شده است، گفت: هفته کتاب استان مازندران همزمان با سراسر کشور از ۲۰ آبان تا ۲۶ آبان با رونمایی از تازه‌های کتاب و کتب بومی استان برگزار خواهد شد.

وی هفته کتاب را زمان فعالیت‌های گسترده و خود جوش تشکل‌های صنفی حوزه نشر، ناشران و علاقمندان کتاب جهت توسعه کتابخوانی دانست و افزود: در این هفته علاوه بر نمایشگاه‌های کتاب در سطح استان موقعیت مناسبی برای تبلیغ کتابخوانی فراهم خواهد بود.

مسئول کتاب و انتشارات فرهنگ و ارشاد مازندران به برپایی غرفه‌های نقاشی و اجرای مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان باهمکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کردوگفت:در جهت ارتقاء سطح کیفی صنعت نشر کارگاه‌های ویراستاری و آماده سازی و چاپ کتاب برای ناشران و نویسندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برنامه‌های متنوع ارشاد مازندران در هفته کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.