مدیر فرودگاه یاسوج با اشاره به مراحل پایانی طرح توسعه و تطویل باند این فرودگاه گفت: متاسفانه با وجود اینکه طرح تطویل به مراحل پایانی نزدیک شده ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای جابجایی زندان مرکزی یاسوج انجام نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج علی محسنیان اظهار کرد: موضوع جابجایی زندان مرکزی یاسوج که به عنوان یک مانع اصلی در نشست و برخاست هواپیماهای متوسط و بزرگ به شمار می رود را باید از استانداری کهگیلویه وبویراحمد پیگیر شد.
وی اظهار کرد: دو استاندار پیشین استان در تفاهم نامه ای با شرکت فرودگاه های کشور متعهدشدند که شرکت فرودگاه ها و فرودگاه یاسوج کار اجرای توسعه و تطویل باند فرودگاه یاسوج را در دستور کار قرار دهد و استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز پیگیر جابجایی زندان مرکزی یاسوج شود که متاسفانه هیچ اقدامی برای جابجایی زندان از سوی استانداری انجام نشده است.
مدیر فرودگاه یاسوج افزود:طرح توسعه و تطویل باند فرودگاه یاسوج هم اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می شود اما متاسفانه خبری از جابجایی زندان مرکزی یاسوج نیست.
محسنیان در پاسخ به این سوال که دیگر موانع پروازی فرودگاه یاسوج شامل دکل های ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج به کجا رسید نیز گفت: موضوع دکل های ورزشگاه یاسوج دوسال پیش حل شد و برخی موانع دیگر شامل آنتن شرکت مخابرات، نیروی انتظامی، سپاه فتح، و ساختمان زندان نیز با پیگری های انجام شده مرتفع و شرایط برای نشست و برخاست هواپیماها بیش از بیش ایمن شد.
وی در خصوص افرایش قیمت بلیط هواپیما و انتشار ان توسط برخی رسانه های استان نیز گفت:موضوع این خبر را یکی از سایت ها دنبال کرد و به خبرنگار این رسانه بیان کردم موضوع در دست بررسی بوده و قطعی نشده است اما برای انتشار خبر عجله کردو متاسفانه منتشر شد.
محسنیان ابراز داشت: هم اینک نیز قیمت ها براساس قانون و به صورت شناور ارایه می شود و در هر پرواز 4 تا پنج نرخ متفاوت وجود دارد که از رقم حداقل 160 هزار تومان متغیر شروع و تا بالا ارایه می شود و این قانونی است.
پروازهای فرودگاه یاسوج در طول هفته به تهران و بالعکس انجام می شود.
انتهای پیام/غ

هیچ اقدامی از سوی استانداری برای جابجایی زندان مرکزی یاسوج انجام نشده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.