تیم پزشکی جهادگر مستقر در بیمارستان شهدای هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان به ۳۴ هزارو ۱۷۹ نفر از مردم منطقه خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

خدمات درمانی رایگان به بیش از ۳۴ هزار نفر در نقطه صفر مرزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ کفاش فرمانده مرکزبهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان این مطلب گفت:این خدمات را ۴۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران در منطقه مرزی هیرمند انجام داده اند.

سرهنگ کفاش افزود: دراستقرار یک هفته‌ای این تیم پزشکی همچنین ۲۷۱ عمل جراحی، توزیع ۳۸۰ عینک طبی و ۱۱۹ عمل جراحی چشم با همکاری بیمارستان خیریه الزهرا (س) زابل انجام شد.

وی گفت: تعداد ۳۰ بیمار نیز که عمل جراحی آن‌ها از یک هفته بیشتر طول می‌کشید به صورت رایگان در بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) زاهدان انجام شد و تعدادی ازبیماران خاص نیز برای درمان به بیمارستان حضرت بقیه الله تهران اعزام شدند.

فرمانده مرکزبهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه درخصوص ارائه خدمات رایگان درمانی به بیماران گفت: ما با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زابل از سه ماه قبل در پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان بیماران نیازمند را برای درمان شناسایی و به گروه پزشکی معرفی کردیم.

تیم پزشکی جهادگراز دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران از یکم آبان ماه در بیمارستای شهدای هیرمند مستقر شده بودند.

انتهای پیام/ع

استقرار تیم پزشکی  در بیمارستان شهدای هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار