روزنامه‌نگار سعودی مقیم آمریکا در گفتگویی اعلام کرد بحران کشور‌های حوزه خلیج فارس با قطر با کمک مالی این کشور به مصر حل خواهد شد.

روزنامه‌نگار مشهور سعودی: حل بحران خلیج فارس در گرو ۴ میلیارد دلار پول استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق قطر، جمال خاشقچی، نویسنده و روزنامه نگار مشهور سعودی گفت بحران خلیج فارس در گرو 4 میلیارد دلار پول است که قطر به مصر و به طور مشخص عبدالفتاح السیسی بدهد. او در گفتگویی در شبکه بی بی سی تصریح کرد اگر شیخ تمیم (امیر قطر) فردا به قاهره برود و یک چک چهار میلیارد دلاری همراهش باشد این بحران کاملا پایان خواهد یافت.

خاشقچی که به میل خود در آمریکا در تبعید است فاش کرد که راز محاصره قطر در مصر نهفته است. او می گوید راز اختلاف قطر با عربستان سعودی و امارات، مصر است.

روزنامه الشرق نوشت به نظر نمی رسد مشکل سر چهار میلیارد دلار باشد. این رقم در دنیای پول آمیخته به سیاست بسیار بسیار کم است. حتی اگر نظریه چهار میلیارد درست باشد شیخ تمیم گفته است که هر چیزی با پول قابل خریدن نیست از این رو به نظر می رسد این بحران حتی اگر راه حل مالی داشته باشد طولانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

بحران خلیج فارس چگونه حل می‌شود؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
انشالله روزی شاهد نابودی امریکا وال سعود خواهیم بود .مرگ بر داعش وال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
مرگبر ال سعود .من مطمئنم روزی این ال سعود وامریکا نابود میشوند
آخرین اخبار