سرپرست بخشداری بردخون گفت: تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم بردخون برگزار می شود.

تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم بردخون برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود دهقان صبح سه شنبه در نشست برنامه ریزی مراسم روز ۱۳ آبان، اظهار داشت: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی صورت گرفته راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی افزود: در این روز حوادث مهم و سرنوشت سازی در تاریخ درخشان کشور اسلامی ایران واقع شد که آغازگر حرکت ملت مسلمان ایران به سوی تحقق خواسته دیرینه مردم بود و پیروزی انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

دهقان این روز را یکی از مناسبت های ماندگار دانست و گفت: با توجه به یاوه گویی های حاکمان استکباری، حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم ۱۳ آبان ضروی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکای جنایتکار از ایران نقش اساسی داشتند و برای همیشه در اذهان مردم ایران ماندگار خواهد بود.

ظهیر محمودی افزود: روز سیزدهم آبان در سال های  وقوع انقلاب اسلامی و سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با سه رویداد مهم همراه بود که آن را تبدیل به روزی سرنوشت ساز در تاریخ ایران کرده است و امام راحل آن را انقلابی دوباره نامید.

وی با گرامیداشت این روز خاطره انگیز، گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه روز شنبه سیزدهم آبان با حضور اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و فرهنگیان از میدان معلم بردخون آغاز می شود و تا بوستان شهدای گمنام ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام /پ

تجمع بزرگ استکبارستیزی مردم بردخون برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.