رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری می شود که برنامه ان به شرح زیر است :

گل گهرسیرجان - خونه به خونه                          14:30
نساجی مازندران - مس رفسنجان                       14:30
اکسین البرز - بادران تهران                                 14:45
ملوان - ماشین‌سازی‌تبریز                                   14:45
برق جدید شیراز - فجر سپاسی                         14:45
راه‌آهن - ایران جوان بوشهر                                 14:45
شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک                      15:00
مس کرمان - صبای قم                                     15:00
شهرداری ماهشهر - نفت‌ م.سلیمان                15:00

هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد چند دیدار مهم و حساس است. در یکی از مهم ترین دیدار های این هفته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال شهرداری ماهشهر می رود. تیم نفت مسجد سلیمان با 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اختلاف کمی با دنبال کنندگان خود دارد در طرف مقابل شهرداری ماهشهر هم با 16 امتیاز تیم چهارم جدول است و احتیاج زیادی به 3 امتیاز دارد.

تیم دوم جدول یعنی نساجی مازندران هم در یک بازی نسبتا مشکل در خانه میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان است. نماینده استان کرمان به 14 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و در صورتی که بتواند برنده امروز باشد می تواند صعود جالب توجهی در جدول را تجربه کند.

برق جدید شیراز تیم سوم جدول هم امروز در یک بازی خانگی میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی است . این بازی دربی شیراز محسوب می شود و از حساسیت های خاص خود برخوردار است. زیرا این بازی هم دربی است و هم برنده آن می تواند جایگاه بهتری در جدول برای خود دست و پا کند.

تیم خونه به خونه  هم که با 16 امتیاز تیم پنجم جدول است در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم دوازدهم جدول یعنی گل گهر سیرجان می رود. تیم خونه به خونه با شهرداری ماهشهر هم امتیاز است و در صورتی که نتواند در این بازی خارج از خانه به برتری برسد ممکن است شاهد بیشتر شدن اختلافش با صدر جدول باشد.

یکی دیگر از حساس ترین بازی های این هفته مصاف تیم های ششم و هشتم جدول است. تیم اکسین البرز که این روز ها با 15 امتیاز تیم هشتم جدول است باید از بادران تهران که 16 امتیازی است پذیرایی کند. اختلاف دو تیم تنها 1 امتیاز است و برنده آن می تواند شانس ان را داشته باشد تا با توجه به ناکامی احتمالی  حریفان به جایگاه بهتری در جدول رده بندی برسد.

تیم مس کرمان 15 امتیازی که تیم هفتم جدول است در این هفته میزبان صبای قم است. صبا با 9 امتیاز تیم دهم جدول است و برای بهبود شرایطش و فاصل گرفتن از تیم های انتهای جدولی احتیاج به یک برد در این بازی دارد.

تیم رده یازدهمی ملوان بندر انزلی هم در این هفته میزبان تیم ماشین سازی تبریز است. ملوانان 13 امتیازی هستند و تنها 3 امتیاز با تیم ماشین سازی تبریز فاصله دارند. ان ها در صورتی که برنده بازی باشند می توانند در جدول رده بندی صعود را تجربه کنند.

تیم آلمینیوم اراک هم در یک بازی انتهای جدولی میهمان شهرداری تبریز است دو تیم به ترتیب در جایگاه های پانزده م وهفدهم جدول قرار دارند و برای فرار از این جایگاه احتیاج به برد در این بازی دارند.

آخرین دیدار امروز هم میان تیم های راه آهن انتهای جدولی و ایرانجوان بوشهر است.راه آهن تنها 1 امتیاز دارد و اگر نتواند در برابر تیم رده شانزدهمی ایرانجوان بوشهر به برتری برسد در ادامه کار با مشکلات بیشتری هم رو به رو می شود.

///در حال تکمیل /// پیش بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور

انتهای پیام /

پیش بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار