پلیس شهرستان نیشابور با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ نفر سارق خیابانی را دستگیر و ۲۶ فقره انواع سرقت‌ها را کشف کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان خیابانی، و مزاحمین خیابانی در سطح شهرستان نیشابور به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح پس از ردزنی‌های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری آگاهی، یگان امداد و کلانتری‌های درون شهری و برون شهری طی چند عملیات ضربتی ۱۰ نفر سارق خیابانی دستگیر و ۲۶ فقره انواع سرقت‌ها (شامل ۵ فقره موتورسیکلت،۱۰ فقره اماکن خصوصی،۱۰ فقره قطعات داخل خودرو، یک فقره خودرو) کشف شد.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد:در اجرای این طرح هم چنین تعداد ۶۱ دستگاه وسیله نقلیه شامل (۱۶ دستگاه خودرو،۴۵ دستگاه موتورسیکلت) به علت مزاحمت، حرکات مارپیچ، همراه نداشتن مدارک و.. توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های پلیس استقرار کارکنان در مقابل مدارس خصوصا مدارس دخترانه جهت برخورد با مزاحمین خیابانی است که این طرح همه روزه انجام و با مزاحمین برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.