نماینده مردم بندرلنگه در مجلس گفت:رسانه ها و مطبوعات پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا می کنند .

اصحاب رسانه و مطبوعات پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه، بستک ،پارسیان و کیش در مجلس شورای اسلامی ،عصر دیروز  در بازدید از نمایشگاه مطبوعات  با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی مطبوعات  گفت :رسانه ها و مطبوعات ،پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا می کنند .

وی افزود: رسانه ها از سویی به عنوان زبان گویای مردم ،در قامت مطالبه گری به شمار می آیند و از طرفی دیگر خدمات و تلاش های مسئولین که همانا خادمین ملت هستند را منعکس می کنند .

شریفی گفت:فعالیت مطبوعاتی کاری بسیار سخت و حساس است و مطبوعات می توانند مانند شمشیر دولبه باشند که هم می توانند نشاط و امید را به جامعه تزریق کنند و هم موجب یاس و تشویش اذهان عمومی در جامعه شوند.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس افزود:مطبوعات جمهوری اسلامی ایران ، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا خدمت به رشد و بالندگی جامعه است قدم برمی دارند .

وی در پایان گفت: کسب مقام اول از نظر تعداد غرفه ها با  (13رسانه) توسط استان هرمزگان ، نشان از غنای فرهنگی این خطه کهن از ایران اسلامی و حافظان خلیج همیشگی فارس است و همین حضور و درخشش زیبای هرمزگانی ها در نمایشگاه مطبوعات ،گویای این است که می توانند در عرصه های مختلف  به خصوص فرهنگی ،تاثیر گذار باشند .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.