آغاز به کارنمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه صنایع چوب

یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی ماشین آلات، یراق آلات، مواد اولیه صنایع چوب و نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته در شیراز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نیما خسروی معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به  آغاز بکار نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه صنایع چوب گفت: تولیدکنندگان و فعالان صنعت چوب کشور از استان‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان و مرکزی و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های آلمان، کره، ایتالیا، چین و ترکیه در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار مترمربع و در قالب ۴۵ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور ۲۱ شرکت از سراسر کشور و نمایندگان محصولاتی خارجی در قالب ۶۰ غرفه در سالن سرو ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

خسروی در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه قهوه، بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان و با هدف فرصت سازی برای فعالان عرصه محصولات قهوه و تولیدات و خدمات وابسته به آن و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در صنعت قهوه کشور و شناسایی ظرفیت‌های داخلی این صنعت برپا شده است.

معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار داشت: آشنایی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین دستاوردها، ماشین آلات و ابزارآلات این صنعت، تبادل اطلاعات و تجربیات تولیدکنندگان با یکدیگر، کمک به ارتقاء کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و ایجاد رقابتی سالم از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گاستان شیراز بازدید کنند.
انتهای پیام/ر

گشایش نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.