4 میلیارد تومان اعتبار از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت : پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان یکی از پروژه‌های ملی است که احداث آن زمینه‌ساز تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و تبیین آرمان‌های ملی ایرانیان است.


وی با بیان اینکه طرح این پروژه در سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان تصویب شد افزود: تاکنون پیشرفت خوبی در احداث این پروژه داشتیم که با تخصیص اعتبارات مربوط به آن و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی روند تکمیل این پروژه تسریع می‌یابد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: با تخصیص به‌موقع اعتبارات فاز اول این پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با تأکید بر لزوم احداث و تکمیل این مرکز فرهنگی تصریح کرد: این پروژه یک سرمایه‌گذاری بزرگ فرهنگی است که برآیند آن کاری آبرومند و در شأن شهدا و دفاع مقدس می‌شود.


سلامی با بیان اینکه در بودجه سال 96 بالغ‌بر 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان ابلاغ شد تصریح کرد: این اعتبار از سوی مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ‌شده که پیگیری برای تخصیص آن در دستور کار است.


وی گفت : راه‌اندازی این پروژه گامی مؤثر در حفظ انقلاب و ترویج نظام جمهوری اسلامی در جهان است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت‌های توریستی و گردشگری استان سمنان ابراز داشت: این پروژه باهدف جذب گردشگران داخلی و خارجی برای ترویج بین‌المللی فرهنگ دفاع مقدس احداث می‌شود.

 

انتهای پیام / ه


جزئیات اعتبار احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.