امام جمعه شهرستان مهاباد؛

استکبار جهانی و شیطان بزرگ بداند که ما با هم هستیم و با هم خواهیم ماند

امام جمعه شهرستان مهاباد در اجلاس شهدای پیشمرگان مسلمان کرد گفت:کردها از بدو انقلاب حافظ این مرزو بوم و انقلاب بوده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،امام جمعه شهرستان مهاباد در اجلاس شهدای پیشمرگان مسلمان کرد با قدردانی از حضور خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران راه حق  و دوستداران ولایت از سراسر کشور در این مراسم گفت : کردها از بدو انقلاب تاکنون دوش به دوش نیروهای نظامی و انتظامی حافظ این مرز و بوم و این انقلاب بوده و حاضر به واگذاری یک وجب از خاک این سرزمین به دشمن نشده اند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

ماموستا سهرابی افزود :  به خود میبالیم که اجلاس شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در مهاباد برگزار شده است.

وی تأکید کرد: خون این شهداست که امنیت امروز را برای ما تأمین کرده در حالیکه در کشورهای همسایه سایه شوم جنگ وخونریزی و نا امنی بر سر مردم سنگینی میکند.

 ماموستا سهرابی اضافه کرد : باید خون شهدا را ارج نهاده، در مقابل دشمنان و استکبار دست به دست هم دهیم و نگذاریم که شیطنت های استکبار جهانی در وحدت ما تأثیر سوء بگذارد.

استکبار جهانی و شیطان بزرگ بداند که ما با هم هستیم و با هم خواهیم ماند . شیعه و سنی در ایران اسلامی در کنار هم و با پشتیبانی هم ایستاده ایم.

 

انتهای پیام/ع

 

کردها از بدو انقلاب حافظ این مرزو بوم و انقلاب بوده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.