فرمانده مرزبانی ایلام به زائران توصیه کرد نداشتن مدارک عواقب خوبی در دو سوی مرز برای آنها ندارد.

تردد زائران بدون ویزا ممنوع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یحیی الهی به زائران اربعین توصیه کرد به خادمانشان اطمینان کنند و با مدارک قانونی به مرز مراجعه نمایند چون تحمل رنج سفرشان تشدید می شود و نداشتن مدارک قانونی گذر از مرز در دو سوی مرز عواقب خوبی برایشان ندارد.

فرمانده مرزبانی ایلام گفت : الحمدالله با پوشش خوب و لحظه ای رسانه ها بخصوص صدا و سیما شاهدیم ، تردد ها در مرز مهران روان، با سهولت و نظم دهی خاص چه در داخل خاک کشور و چه در آنسوی مرزها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مورد امنیتی در دوسوی مرزهایمان نداریم تاکید کرد : بر اساس برآورد ما پیک جمعیت مترددین زیارت اربعین از فردا آغاز و در روزهای آینده به اوج خود می رسد با رعایت نکات و توصیه های خادمانشان در نیروی انتظامی و مرزبانی، تردد ها همچنان روان و آسان ادامه خواهد یافت.

وی افزود : برای چندمین بار توصیه می کنیم حتما زائران عزیزی که رنج سفر این زیارت را بر خود تحمیل می کنند و به عشق آقا ابا عبدالله (ع) به شهرهای مرزی می آیند حتماً با گذرنامه و ویزا باشند، با تدابیر و کنترل های که در دو سوی مرز انجام خواهد گرفت حتما از ترددشان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: نداشتن مدارک و دستگیری آنها در دوسوی مرز عواقب خوبی برایشان ندارد، در داخل کشور منجر به ممنوع الخروج شدن آنها و در آنسوی مرز به حبس های طولانی منتج خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد زائران از مرز بین المللی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.