همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ، اپلیکیشن نرم‌افزاری مشترکین شرکت گاز استان اردبیل رونمائی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صبح امروز همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ، اپلیکیشن نرم‌افزاری مشترکین شرکت گاز استان اردبیل رونمائی شد.

فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه دولت الکترونیک و اجرای طرح الکترونیکی ارایه خدمات به مشترکین در سطح استان اظهار کرد: با اجرای طرح دولت الکترونیک حضور مشترکین در ادارات گاز سطح استان کاهش یافته و در زمان و هزینه‌های مشترکین صرفه‌جویی قابل توجهی شده است.

وی افزود: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر در سطح استان می‌باشد که امسال با حضور گسترده و چشمگیر دستگاه‌های اجرایی سطح استان و بخش خصوصی برگزار شده است .

خدایی ضمن ارایه توضیحات درارتباط با روش‌های پرداخت غیر‌حضوری تصریح کرد: پرداخت از طریق سایت شرکت گاز استان اردبیل، پایانه‌های سیستم فروش، ATM، اینترنت و تلفن ثابت از امکانات مهم این نرم افزار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: از مزایای پرداخت غیر حضوری تسریع در انتقال وجه، امکان پرداخت قبوض در طول شبانه روز، کاهش تردد مشترکین و سهولت و سرعت در پرداخت قبوض است.

خدایی بیان کرد: با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بسیار خوبی که در این خصوص انجام شده  خوشبختانه استقبال مردم در بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی جهت پرداخت قبوض گاز روز به روز درحال افزایش است و مشترکین نیز تمایل بیشتری به استفاده از این شیوه نشان می‌دهند.

 

انتهای پیام/ع

استفاده از سیستم‌های الکترونیکی جهت پرداخت قبوض گاز در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.