هافبک تیم پدیده مشهد گفت: دیدار سختی مقابل فولاد داشتیم، اما داور مسابقه در دقایق پایانی پنالتی مشکوکی به سود این تیم گرفت.

امین قاسمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تساوی پدیده مشهد مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: در نیمه اول بازی را خیلی بد شروع کردیم و دقیقه یک، بازیکن فولاد موفق شد دروازه تیم ما را باز کند اما در ادامه خوب شدیم و توانستیم خط دفاعی مستحکم فولاد را بشکنیم و 2 گل را به ثمر برسانیم اما متاسفانه داور مسابقه در دقایق پایانی پنالتی مشکوکی گرفت که منجر شد تا نتیجه بازی 2 بر 2 شود.

او افزود: تیم خوبی داریم و تا کنون نتایج خوبی هم در لیگ برتر کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم روند روبه رشدمان را ادامه دهیم و تا پایان فصل هم نتایج خوبی را بدست آوریم.

قاسمی نژاد در خصوص مسائل مالی پدیده هم گفت: خوشبختانه مسئولان پدیده به قول هایی که دادند، عمل کردند و امیدوارم تا پایان فصل هم این روند ادامه داشته باشد.

هافبک تیم پدیده درباره بدشانسی های این تیم اظهار کرد: متاسفانه 3 مدافع ( خانزاده، گرامی و مرادمند) تیم ما دچار مصدومیت شدند و در دیدار با فولاد مشکلات زیادی در خط دفاع داشتیم اما خوشبختانه تیم ما همدل است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک پدیده درباره نتایج این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار