عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی بازگشت افتخار آفرین شهید تازه تفحص شده شهید حسین فلاح رودباری را تبریک و تسلیت گفت.

پیام استاندار قزوین به مناسبت بازگشت افتخار آفرین شهید حسین فلاح رودباری به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمن تا بن دندان مسلح، در ستیز با ایران اسلامی و در طول دفاع مقدس، از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد و ملت بزرگ ایران نیز در برابر زیاده خواهی‌های آنان، قهرمانانه ایستاد تا صلای ایستادگی شان در جهان طنین انداز شود.

در جریان این حماسه‌ی بزرگ، سربازان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی نیز همدوش سایر نیرو‌های نظامی به صحنه آمدند تا راهیان راه سرخ اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان در عصر حاضر باشند.

کشف ۱۱۹ شهید دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح که ۵۴ تن از آنان از سربازان جان برکف نیروی انتظامی می‌باشد، گواه ایثار و رشادت‌های این نیرو در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی می‌باشد.

اینجانب از سوی مردم فهیم و مقاوم استان قزوین، عروج عاشقانه‌ی همه‌ی شهیدان، بویژه سرباز دلاور، شهید حسین فلاح رودباری را که پس از سه دهه در عملیات تفحص پاسداران انقلاب اسلامی، شناسایی و پیکر مطهرش بازگشته است را به مردم همیشه در صحنه‌ی استان قزوین، بویژه مجموعه نیرو‌های شریف و سبزپوشان راست قامت انتظامی و بازماندگان آن عزیز سفر کرده در منطقه‌ی طارم سفلی، تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواهانم.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

انتهای پیام/

 عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی بازگشت شهیدحسین فلاح رودباری را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار