استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی با رویکرد پیشگیرانه و دادن مشاوره‌های تخصصی و قانونی نقش مهمی در تحقق سلامت اداری دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در مراسم معارفه بازرس جدید استان قزوین گفت: توجه به سلامت اداری و پاک دستی و پاک چشمی در ادارات بسیار مهم است و نقش دستگاه‌های نظارتی در تحقق آن برجسته است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در واقع چشم و گوش نظام هستند و با تذکر بموقع می‌توانند از تخلف دستگاه‌ها جلوگیری کنند.

استاندار گفت: ارتباط صمیمی و مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی با بازرسان و ناظران می‌تواند از مشکلات کم و مدیر را در مسیر درست هدایت کند.

زاهدی گفت: کار‌های اجرایی به دلیل روزمرگی و مشغله فراوان حتما باخطا هم روبرو می‌شود اماباید کاری کنیم تا این اشتباهات به تخلف و خروج از مسیر قانونی منجر نشود.

زاهدی بیان کرد: ارتباط نزدیک ادارات با دستگاه نظارتی و بازرسی و دادن اطلاعات لازم می‌تواند مسیر اجرای درست و سالم کار‌ها را فراهم کند.

استاندار رد ادامه از ایجاد شورای دستگاه‌های نظارتی در استان استقبال کرد و گفت: این کار می‌تواند به بهبود فضای کاری و کاهش مشکلات و تخلف نیز منجر شود.

انتهای پیام/

مراسم معارفه بازرس جدید استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار