مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش دو مقوله بسیار مهم در زمینه تقویت پدافند غیر عامل در کشور هستند.

فرهنگ‌سازی و آموزش پدافند غیر عامل در مدرسه امکانپذیر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابراهیم چتروز  مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت : در هر عرصه‌ای از کشور که نگاه کنیم، دانش‌آموزان نقش به‌سزایی دارند، پس باید خود را آماده کنند تا در شرایط سخت بتوانند، تصمیم‌های درست را اتخاذ کنند.

 وی افزد : آشنایی با پدافند غیر عامل باید به‌ عنوان یک نیاز در فضای آموزش‌ و پرورش تعریف شود،

 چتروز بیان کرد : پدافند غیر عامل به ‌عنوان یکی از دروس در تمام مقاطع تدریس شود، زیرا مؤثرترین و کارآمدترین نیروها در فضای آموزش‌ و پرورش هستند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان دانش‌آموزان را سفیران آموزش‌ و پرورش در منازل و اجتماع بر شمرد و تصریح کرد: هرچه آگاهی دانش‌آموزان نسبت به پدافند غیر عامل بیشتر شود، مطمئناً تأثیرگذاری در بدنه جامعه نیز افزایش می‌یابد.

 چتروز اظهار کرد : این دشمنی‌ها تمام‌شدنی نیست و 13 آبان ماه روزی است که دانش‌آموزان ثابت می‌کنند تا پای جان از ارزش‌ها دفاع می‌کنند، همان‌طور که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عملاً با نثار خون شهیدانی مانند حسین فهمیده به جهانیان فهماندند که از هرچه کوتاه بیایند از ارزش‌های خود نمی‌گذرند.

 وی فرهنگ‌سازی و آموزش را دو مقوله بسیار مهم در زمینه تقویت پدافند غیر عامل در کشور دانست گفت: شهید فهمیده به‌عنوان دانش‌آموز رزمنده بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوار در جنگ با دشمن و نیل به مقام والای شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همگان آموخت.

انتهای پیام /س

 

آموزش پدافند غیر عامل در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار