رئیس کلانتری 131 شهرری، از دستگیری چهار عضو یک باند سرقت لوازم خودرو خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به 250 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد کالوسی رئیس کلانتری 131 شهرری اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس کلانتری 131 شهرری پیرامون فعالیت های مجرمانه چهار عضو سابقه دار یک باند سرقت لوازم خودرو، مشخص شد که این افراد به تازگی ضمن تشکیل باند، اقدام به سرقت لوازم خودرو در محدوده های شهرری و اطراف آن می کنند.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه یافت تا اینکه سوابق متهمان و مخفیگاه آن‌ها شناسایی و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بلافاصله دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر شد؛ متعاقب آن، تیم های عملیاتی با هماهنگی های انجام شده به محل اختفای متهمان اعزام و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را در مخفیگاه مذکور دستگیر کردند.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: طی بازرسی انجام شده از محل نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، 6 دستگاه باند خودرو، یک دستگاه ضبط و پنل خودرو، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو کشف شد.

رئیس کلانتری 131 شهرری عنوان داشت: متهمان در بازجویی ها به 250 فقره سابقه سرقت اقرار کردند که پس از آن پرونده تکمیل و به دادسرای ناحیه 20 شهرری ارسال شد.

انتهای پیام/

دستگیری و شناسایی باند سرقت لوازم خودرو در شهر ری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار